Thursday 31 March 2011

DiSebabKan aKu

Hari pun cerita lg stail lo..hahaha..td cm biasa pergi kelas lambat dlm 10 minit kut..10 minit ja..hahaha..pastu kerja design lukisan sudah siap dilaksanakan..yeyeyeye..betapa syok ya aku sampai tido kt umah sewa mmber pun blh mimpi..petang tu plak da la kelas cadcam..kami pun la tunggu lecture sampai aku blh perkena mmber aku..cerita cm nie, tghari td aku mnx la kad maxrix dye na wat cover page..mmber aku nie plak pmalu orng ya..so aku bg kt bdk pompuan klas aku kad matrix my mmber la..selamat la dye pun da niat yg busuk jgk..hahaha..tiba2 mangsa pun sudah dtng da, bdk pompuan tu bg tao aku so bermula lah klimaks pranks tu..hahaha..dye panggil  mmber aku, tp dye malu2 disbbkan desakan dr aku dgn kwn2, maka dye pun p jumpa bdk pompuan nie tp yg ta leh blah telinga merah beb cm lampu isyarat pekan jitra nu..hahaha..elok2 dye p, suma bdk kelas sorak..habis bngunan 7 tingkat polimas riuh rendah..hahaha..mmber aku pun dgn malu p blakang..hahaha..aku wat dunno ja..tp dlm aty, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!bes2..bila plak aku nk kena..aaaaaa..abis la aku..tp papa pun thanks to my classmate DKM5A, ur all in my heart 4ever..yeah.....

No comments:

Post a Comment