Friday 27 May 2011

dosaku...janjiku....

suma nie salah aku..yes aku nie ta mantang..yes aku nie ta pandai amek aty dye..yes aku nie kuat bebel..yes aku wat dye menderita..berdosa aku kt dye..aku dh ubah dye jd tiada perasaan..aku bunuh cinta aku sendiri..knp aku tergamak wat tu..knp aku ta brpikir pnjang..knp benda nie jd kt aku..knp aku...ya Allah, berilah aku petunjukmu..tabahkan aty ku..panjangkan lah jodoh ku bersamanya..aku beri kau masa agar kau dapat tenang, dapat memaafku, dapat kau terimaku..kali nie aku sedar btapa aku jahil, btapa aku bodoh..aku ingin berkata kpd mu yg aku kn mnunggu mu..aku snggup..aku akan berubah segalanya..nie jnji ku walaupun kau ta kan mempercayai tp peristiwa kali nie mngajarku byk pengajaran yg aku ta pernah lalui..aku sayang kau..aku rindu senyumanmu..aku ingin kucup dahi mu..berbanyak maaf dr aku..aku ta sengaja sayang..pintu aty ku hnya kau sorang yg mmpu utk masuk..aku ta peduli wanita yg cntik or hot yg ingin mendampingiku, ta akn aku hirau...kerna aku mahukan kau..berikanlah aku cahaya ya Allah..aku ta peduli jikalau dye jahat dahulu..aku terima dye seadanya....hubungilah aku jikalau kau da masalah..aku sgt merisaukan dirimu..kepadamu, aku beri masa agar kau blh bersendirian..jgn kau pikir yg aku akan mencari pengantimu..aku akan menunggumu..nie salahku..aku akan tebusnya..mungkin tuhan menduga cinta ku..aku akan sahutnya..mngkin satu ari nnty kami agar jd sprti dlu dan lagi bahagia...........akan aku jd kn satu pengajaran buatku..





No comments:

Post a Comment