Sunday 29 May 2011

CiTEr kolAM air panAS

Dye call aku td..perghhh..rindu gler aku kt dye..hilang la dalam 0.1 peratus rindu aku kat dye..mmng aku teringat kat dye..aksi2 manja dye, opsssss bkn yg negatif erkkk..tamau2..(aksi bla dye lapar, haha)..suara manje dye bla nak kn sesuatu dari aku pastu aku ta bagi..haha..mcm mn pun msty aku bagi pun kat dye..hek3, sayang katakan...hari nie, terasa bosan n aku tataw nak wat pa..aku bia kan dye bermain-main dlm otak aku..pasal kenangan2 yg hepi bersama dye..da satu citer yg aku teringat..waktu tu kami boring tersangat2..maka tercetus lah idea dr aku, bawak dye pegy mandi air panas kt baling..kami pun otw lah p kolam air panas kt hulu legong..kami alhamdulillah sampai..masa nak balik, dlm pkul berapa entah tp pagi la..aku tgk kiri aku..dye rilex jer tgh sedap2 tido..hahaha..comel cm bayi korang tao ta, aku tanak gnggu dye..dlm masa yg sama aku pun nantok jgk..nak buat mcm mn aku terpaksa lah gnggu dye dgn ayat touching aku..dye bukak mata tp dalam dua minit dye tutup balik mata dye..hahaha..pastu dye pegang tangan aku smbil mata tertutup mcm mn dye blh taw tangan aku da kat mn, aku pun tataw..ermmmm..terus aku fresh..sb aku tgk muka dye..trus aku ckp kt diri aku bawak keta elok2..ingat lah orng yg tersayang..dan akhirnya kami selamat keluar dr baling dgn menggunakan gps nset dye sb aku ta ingat jln mn kami guna waktu pegy
..haha..ALHAMDULILLAH.....

No comments:

Post a Comment