Saturday 4 June 2011

My hEToInS...

Aduhhhhhh...gila punya sakit gigi hargam belah kiri aku..bengkak gusi aku..huuuuuuaaaaaaa...bilakah peritan aku nak hilang..bialah benda tu..aku kan superhero, ta cakit pun..da benda laen aku cerita..benda itu adalah aku tengah mencari-cari sapa2 yang taw utk wat topup utk kedai member aku..aku just manager assistant jer..haha..banyak benda nak wat minggu nie..tapi yang best pasal ari nie..sibuk2 aku pun aku sempat menyanyi lagu "angin" dari dewa kat mak aku..punya gelak dye tengok aku menyanyi sambil berjoget tarian zapin, tunjuk jari kat dye waktu time korus 'angin kata padanya bahwa aku cinta dye'..hahaha..dewa pun ta wat kat mak2 diorang..pape pun i love my hunny sweetie Puan Norbi binti Ayob..t mak, ari jadi mak, angah belikan mak handbag erkkk (handbag lagi ker????), pastu kita g meminang menantu mak yang haikal selalu sebut2 tu erkk..hahaha..penat aku melayan kerenah budak haikal tu, lagi2 bla dye dengar nset aku mesej masuk..tension2, mesti dye akan cakap benda yang sama...


No comments:

Post a Comment