Sunday 27 March 2011

pERmulaan CinTaKu

....Semalam wktu konsert tu, aku dalam keadaan basah bkn pa sb semlm reunion ujan kedah dgn peneng..so senang citer kuyup lah aku..aku msuk dewan tu dgn mmbr2 aku, edy, faiz, tok wan, bob pastu ada la cikaro aku ta knal..sejuk beb..aku pun getaq..tiba2 aku tertgk sorng bidadari nie..cantik ye dye..aku brdiri kt bwh dgn edy..dye bdk mpp so duk kt atas tp aku blh tgk dye..cantik, comel, suma ada lah..dgn kain tudung koko, baju hitam pastu dgn mekap dia yg cantik..mata dia..bulu mata dye..mmng aku ta leh than ah..bila dye kelip mata, aku pun terkelip jgk..hahaha..aku cuba dekat dgn dye wktu konsert tu, wktu tu aku nmpk dye trun..tp da la kakak senior nie..tarik dye kt depan so musnah lah harapan aku..tp ta pa aku rilex ja..habis2 konsert tu, edy da ckp dgn dia..aku duduk sebelah dye..wangi bdn dye mmng aku ingat smpai bila2..cara dye ckp, paling2 aku suka..kalo dye cakap dalam 3 minit dye msti kedut hidung, cute nya...eeeeeeeeee...pastu dye gelak, aku rs mcm nk ja pause pastu play blik..hahaha..aku jd terleka kalo dye gelak..hahaha..kalo lah mlm tu aku ada peluang utk ckp dgn dye, aku nk ckp cm nie kt dye :




"Awak..kalo awak senyum kan awak nmpak cantik sgt..so awak kena always smile sb suma bnda yg muram blh jd happy blik''.
''Awak..kalo awak ketawa kan awak nmpak cute sgt..so awak kena always laugh sb suma bnda yg kelam kabut blh jd tenang".
"Awak..kalo awak kelip kan mata awak..saya rs da lagu datuk SM Salim dgn datuk Siti Nurhaliza ( pandang pandang jeling jeling, hahahahaha )..sy rs awak comel..serius awak..sy ta tipu..


Awak.....( aku pn terkhayal yg aku tgh wat show nyanyi lagu inilah cinta utk dye )
Terpegunku melihat kamu,
Bergetar hatiku memandangmu,
Dan terus datang mencuba,
Adakah khayalku menjadi nyata,
Oh resah, hati gelisah,
Ku takut tak diterima,
Rupanya kau juga sama,
Seperti aku merasa cinta,

Mungkin inikah yang dinamakan cinta,
Hati gembira rasa bila kau kata cinta,
Siang yang suram kini menjadi ceria,
Hati yang gelisah akhirnya kini menjadi bahagia,
Oh resah hati gelisah,
Ku takut tak diterima,
Rupanya kau juga sama,
Seperti aku yang merasakan cinta….

Sungguh susahnya aku mendekatimu,
Mengambil kesempatan untuk tunjukkan cintaku,
Rasa bahagia bila kau menerimaku,
Indah semuanya hilang semua resahku,
Kita berdua kini menjalin cinta,
Inilah cinta kita akhirnya kini menjadi bahagia….
Inilah cintaku..
Inilah sayangku..
Inilah cinta..

                                      
Adakah aku akan dapat berkawan dgn dye???adakah aku akan dapat tawan aty dye???bolehkah org cm aku blh dpt cinta dr org yg btul2 cantik cm dye???                                                

sambungan pd (6/4/2011)






No comments:

Post a Comment